torsdag 1 maj 2008

Torsåker =)

Har inte blogat på ett tag nu, men det är bara för att det inte har hänt nått kul :P har bara lirat basket med jimmy och hans kompisar.

Igår var jag i Torsåker med Niklas,Tatte,Sofiii och mikkis.
Först så hämta niklas och sofiii mig sen drog vi till ICA i Torsåker där tatte och mikkis vänta på oss.. sen ringde sofii och mikkis runt lite och kolla efter om vi kunde va hemma oss någon... så vi drog då till doffer (tror jag det var). oss doffer var det lite folk kände ingen där förutom Löken 6 andra där som jag inte känner sen vid 9-10 tiden drog vi till Torsloge och kolla på kasen ett tag sen drog vi till LÖken efter det och satt och snacka en massa till halv 3 ungefär då niklas dady kom och hämta oss. och stackars niklas mådde inte så bra heller :/ hoppas du mår bättre nu baby =)

Och nu sitter jag här och väntar på att Jimmy ska komma hit för han har glömt sin mobil oss mig :P får se vad han och jag hittar på sen då =)

HOJ!!

Inga kommentarer: