onsdag 23 april 2008

DAtornN :S

Hmm asså min dator har blivit helt cp :S någon som kan hjälpa mig? det verkar var mitt virus program (telias) som krånglar... det är två jävla program som hör till virusprogramet som arbetar som fan :S har till och med stängt av virus programet en då så arbetar den som fan :S blir fan störd :S sen vill jag få superantispyware att funka men behöver en cdkey till den :S och så testa jag att ta bort den men det gick inte heller för då dog datorn :S stod Error och en massa fin blå färg på hela skärmen :S ska fan blåsa om den.. men behöver en hårdiskd till så jag kan spar allt skit som jag vill ha kvar :S sen måste jag få ett program av robb tror jag det var så jag kan bränna ut windows start skivan som han skicka till mig :S hmm asså jag kolla nu :S och nu ligger min CPU på 1-5% :S helt jävla cp :S nyss låg den på 90-100 och det är inte bra :S aja skit i datan nu :S haha

Idag har jag vart i skolan men vi hade inge lektioner :S första gången det hände iaf :S var inte en lärare på skolan typ :P iaf inte dem vi skulle ha... sen var jag med jimmy som inte heller hade några lektioner... sen möttte vi albors (tror det stavas så) som spelar i jimmys basketlag och han fråga om vi ville hjälpa till och dömma matchen till tjejerna idag som möttte gävle och så klart vi stälde upp.. men ni ska inte tro att vi var dommar :P vi satt och höll kolla på klockan och skrev upp vilka som gjorde mål m.m. :S fan vad man fick hålla kolla på allt :S var riktig kul =) det var jag jimmy åsen och albors som satt där och höll kolla på shitet =) tyvär så förlora dem med 20p :P men dem käpa på bra på slutet iaf..

Sen efter det försökte vi fixa cod2 på jimmys dator.. men det verka inte funka :/ men jag vet inte om han fick det att funka med sista patchen heller :S för min dator dog för andra gången då...

Vad gör jag nu då? jo sitter och lyssnar på takida :P dem är rätt bra =) tyckte jag inte från början men jimmy och Elin har fått mig att börja gilla dem.. aja.. tjoho nu ska jag sova bye bye cya!

HOJ!!

Inga kommentarer: