fredag 25 april 2008

Onsdag-torsdag

Igår var jag med jimmy och natta, när vi hade mött natta så kom santan åkande bakpå en moppe och precis när dem åkte förbi oss kasta han en halv PK (power king) rätt framför fötterna på mig.. asså hallå? till vilken nytta :S palla hålla på som han gör :S sen har var vi ute en stund.. sen drog vi till sparköp och där träffa vi jimmys bror billy och hans konstiga kompis :P och han var konstig bara för direkt när han såg att jag hade pengar bettt han mig i handen :S haha han bettt tag i fan 1 min tills han släppte :P störd kille haha känner han inte ens :P men lite små roligt var det iaf.

Idag var jag i skolan och höll på med en sak till mässan och hjälpt sandra och elin LITE med det dem gjorde... sen var det slut för dagen och då fick jag dra till folkan och vänta på jimmy i en halvtimme.. sen har jag snackat.. eller ja skrivit med två st från sabaton på helgon =) skit coola var dem... tyvär så fick jag veta att deras live spelning var samma helg som jag är på LAN :/ dem skulle spela i Falun och dem skulle även spela in DVD då också.. hade ju vart rätt kul att se dem.. fast har sätt dem på Hultan iaf =) skit bra var dem... och imorgon har jag två lektioner bara sen blir det att kolla på orkhandbollen hela helgen. och nu ska jag sova, så ha det gött så hörs vi!

HOJ!!

Inga kommentarer: